به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: تدابیر و تمهیدات مقابله با کرونا در شهرستان تشدید می‌شود و فرهنگ سازی برای مشارکت بیشتر مردم برای مقابله با کرونا ضرورت دارد و گشت‌های مشترک بازرسی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح شهرستان تشدید می‌شود. او افزود: مردم […]

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: تدابیر و تمهیدات مقابله با کرونا در شهرستان تشدید می‌شود و فرهنگ سازی برای مشارکت بیشتر مردم برای مقابله با کرونا ضرورت دارد و گشت‌های مشترک بازرسی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح شهرستان تشدید می‌شود.
او افزود: مردم باید از حضور در مراسم‌های عروسی و ختم خودداری کنند و سالن‌های ورزشی و مشاغل گروه 3 و 4 تعطیل هستند و تیم‌های بازرسی شرایط را نظارت می‌کنند و طرح شهید سلیمانی در شهرستان بسیار خوب اجرا شد و مصوبات ستاد کرونا شهرستان باید با قاطعیت اجرا شوند.
جهانگیری بیان داشت:کارکنان ادارات ملزم‌به استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی هستند و ارباب رجوع‌های ادارت باید از ماسک استفاده کنند و هرگونه غفلت سبب تهدید جدی سلامت عمومی می‌شود وبا توجه به ازدحام مردم در بانک‌ها؛ باید رعایت اصول در این اماکن جدی‌تر گرفته شود.
فرماندار اندیمشک تصریح کرد: باید از برگزاری مراسم‌های عروسی، ختم و تجمع‌های پرخطر اکیدا خودداری شود و در این زمینه برخورد قانونی می‌شودو حفظ سلامت مردم از مهمترین اولویت‌ها است و همراهی و همدلی جمعی برای شرایط موجود ضروری است.

تاریخ انتشار مطلب:2021/02/21 - 8:13


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :