جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در دیدار مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان یک ضرورت این ظرفیت را دارد که در دانشگاه ها تدریس شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در دیدار مسئولین بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بعنوان یک ضرورت این ظرفیت را دارد که در دانشگاه ها تدریس شود.
وی در جمع دانشجویان تأکید کرد: توصیه می کنم حتما بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنید، نقشه راه انقلاب در این بیانه وجود دارد و به نظر بنده بیانیه گام دوم باید در دانشگاه ها تدریس شود.
وی با اشاره به پیشرفت های مختلف در عرصه های گوناگون علمی از جمله نانو و پیشرفت های پژوهشی، بیان داشت هرکجا انقلابی عمل شده موفق شده ایم و اگر با تفکر وابستگی حرکت کنیم، هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت.
سرگرد پاسدار سید عطاله موسوی با اشاره به سرگونی پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک آمریکایی ها توسط جمهوری اسلامی، گفت: این موضوع مهمی بود که حاصل علم و دانش و پژوهش های دانشمندان و متخصصین ما بود.
وی افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه بمباران شد، اما امریکا جرأت پاسخ نداشت، امروز جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکسته است.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: وقتی دشمنان در جنگ سخت نمی توانند به موفقیت برسند از طریق جنگ نرم وارد می شود و در برخی مواقع هم ترکیبی از جنگ نرم و سخت را بکار می برد.
وی با اشاره به انقلابهای رنگین در برخی از کشورها که توسط آمریکا صورت گرفت، گفت: امروز دیگر میدان نبرد تغییر کرده و دردل خانه‌ها، ادارات، مدارس و دانشگاه های ماست.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: دشمن بدنبال ایجاد تردید در دل و ذهن جوانان و البته دانشجویان ما که مهمترین دارایی جامعه هستند،می باشد.
موسوی با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دشمن بدنبال این است که جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد، اینها با استقلال و آزادی ما مشکل دارند.
وی با اشاره به اینکه ما شهدای دانشجوی زیادی داشته ایم، گفت: شما دانشجویان هم نسبت به این موضوعات دغدغه دارید و خواهید داشت، امیدوارم شور و نشاط مجدد با ریشه کنی بیماری کرونا به دانشگاه ها ومدارس برگردد.

تاریخ انتشار مطلب:2020/12/09 - 6:15


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :