با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز (شنبه ۱۶ آذر) ۵۶ نفر در حوزه انتخابیه اندیمشک نام نویسی کردند. ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه اندیمشک ، از ۱۰ تا ۱۶ آذر به مدت ۶ روز صورت گرفت […]

با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز (شنبه ۱۶ آذر) ۵۶ نفر در حوزه انتخابیه اندیمشک نام نویسی کردند.

ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه اندیمشک ، از ۱۰ تا ۱۶ آذر به مدت ۶ روز صورت گرفت که در پایان ۵۶ نفر در این شهرستان نام نویسی کردند.
از این تعداد ۵۱ نفر را آقایان و پنج نفر را خانم ها تشکیل می دهند که اکثریت این افراد دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس هستند.
فریدون حسنوند نماینده فعلی مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، جهانبخش قلاوند مدیرکل امنیتی اسبق استانداری خوزستان، صید عیسی دارایی فرماندهی انتظامی استان های کردستان، کرمان و خوزستان پس از جنگ تحمیلی از جمله چهره های شناخته شده انتخابات اندیمشک بودند که با حضور در ستاد مستقر فرمانداری ثبت نام کردند.
داوطلبان پس از دریافت تاییدیه از مراجع ذیصلاح به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس معرفی و در مدت یک هفته قبل از شروع انتخابات مجاز به تبلیغات انتخاباتی هستند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز (جمعه ۲ اسفند) برگزار و نامزدهای انتخاباتی با رای مستقیم مردم وارد خانه ملت خواهند شد.

تاریخ انتشار مطلب:2019/12/08 - 9:34


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :