فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای طرح شهید رهنمون ( طرح ویزیت و درمان رایگان ) در مناطق محروم اندیمشک خبر داد. سرهنگ احسان کریمپور گفت:طرح شهید رهنمون در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و اقشار مستظعف جامعه در بخش الوار اندیمشک اجرا شد. وی در ادامه با اشاره به لزوم خدمت رسانی […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای طرح شهید رهنمون ( طرح ویزیت و درمان رایگان ) در مناطق محروم اندیمشک خبر داد.

سرهنگ احسان کریمپور گفت:طرح شهید رهنمون در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و اقشار مستظعف جامعه در بخش الوار اندیمشک اجرا شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مناطق محروم گفت: تلاش ما باید در راستای خدمت به محرومین و افرادی باشد که از امکانات کمتری نسیبت به سایر اقشار برخوردار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: بسیج خدمات گسترده ای در مناطق محروم دارد و بدنبال اجرای هرچه بهتر این خدمات در مناطق محروم هستیم.

وی گفت: در طرح شهید رهنمون بسیجان اعم از پزشک و دیگر افراد بدون هیچ چشمداشتی به خدمت رسانی می پردازند.

طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی در بیشتر نقاط کشور اجرا می شود؛  از جمله فعالیت‌هایی که در این طرح صورت می گیرد، درمان بیماری‌های دهان و دندان افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اس.

این طرح با پزشکان متخصص داخلی،گوش و حلق و بینی، جراح عمومی، زنان، اطفال، دندانپزشک، آزمایشگاه، داروساز و عمومی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک انجام شد.

 

 

 

 

تاریخ انتشار مطلب:2019/10/09 - 10:08


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :