فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو با خودرو وانت پیکان در محور دهلران به اندیمشک یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اندیمشک جوان  افزود: این حادثه صبح امروز در جاده روستای فرخ آباد از توابع شهرستان دهلران(محور اندیمشک) رخ داد. وی […]

 فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو با خودرو وانت پیکان در محور دهلران به اندیمشک یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار اندیمشک جوان  افزود: این حادثه صبح امروز در جاده روستای فرخ آباد از توابع شهرستان دهلران(محور اندیمشک) رخ داد.
وی علت این حادثه عدم رعایت حق تقدم وانت پیکان عنوان کرد و افزود: در این حادثه سرنشین وانت پیکان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده پلیس راه ایلام با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، تاکید کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل تصادفات رانندگی است از رانندگان موکدا می خواهیم برای حفظ جان خود و سرنشینان از هرگونه شتاب پرهیز کنند.
شهرستان دهلران در ۲۲۰ کیلومتری ایلام واقع است.
تاریخ انتشار مطلب:2019/09/11 - 17:33


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :