خدام حامل پرچم متبرک رضوی به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت در شهرستان اندیمشک حضور پیدا خواهند کرد.

مهراب سراج‌الدین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، خدام حامل پرچم متبرک رضوی با حضور در جمع مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک، فضای این شهرستان را به عطر خوشبوی رضوی معطر می‌کنند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی اندیمشک، افزود: همزمان با دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید، مراسم استقبال از خدام و پرچم متبرک رضوی روز دوشنبه ۸ خرداد ساعت ۸ صبح در یادمان شهدای گمنام شهرستان اندیمشک با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: برای اولین بار، شهرستان اندیمشک به مدت ۲ روز میزبان خدام و پرچم متبرک رضوی خواهد بود که روز دوشنبه ۸ خرداد، مردم ولایی بخش الوار گرمسیری در روستاهای مختلف و شهرهای بیدروبه و حسینیه، فضایی امام رضایی را به تماشا خواهند نشست.

سراج‌الدین، تصریح کرد: این خدام با خانواده شهدا و معلولان دیدار می‌کنند و در روستاهای مختلف و دوردست و جشن مردمی شهرهای بیدروبه، حسینیه و آزادی حاضر خواهند شد.

وی عنوان کرد: خدام حامل پرچم متبرک رضوی سه شنبه ۹ خرداد در ابتدا با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان و بیمارستان امام علی (ع)، حال و هوای امام رضایی را به شهر اندیمشک خواهند آورد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی اندیمشک، بیان کرد: حضور در جشن‌های مردمی حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک و شهرک امام رضا (ع) از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک، از دیگر برنامه‌های جشن زیر سایه خورشید خواهد بود.

وی یاد آور شد: جشن زیر سایه خورشید که در شب ولادت امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) ساعت ۲۱ در حسینیه ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود، دارای برنامه‌های متنوعی خواهد بود که اهدای جوایزی از جمله کمک هزینه سفر مشهد و هدیه به شرکت‌کنندگان با اسامی رضا، فاطمه و معصومه صورت می‌گیرد.

تاریخ انتشار مطلب:2023/05/29 - 10:20


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :