مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» برگزار شد.

مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با شعار «تکوین و تکامل قدرت سپاه» و با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، فرماندهان نیروهای چندگانه سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان رده‌های هم‌تراز و سپاه‌های استانی و همچنین برگزیدگان در بخش‌های مختلف مأموریتی و تخصصی امروز (یکشنبه) در مجتمع فرهنگی کوثر ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت مؤثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند..

توسعه فرهنگ شایسته سالاری، معرفی و تکریم مدیران رده‌های موفق‌تر و دارای برترین عملکرد، الگو نمایی، رشد و تعالی، حرکت انقلابی، ترغیب و برانگیختی در سایر رده‌ها، ارتقای فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، تقویت بسترها و راهکارهای اجرای بهتر مأموریت‌ها از جمله اهداف جشنواره مالک اشتر است که هر ساله با ارزیابی عملکرد سالانه رده‌ها و یگان‌ها در تمام سطوح سازمانی سپاه برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار مطلب:2022/07/26 - 11:18


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :