سرهنگ دوم پاسدار سید عطااله موسوی فرمانده سپاه شهرستان شوش در نشستی صمیمی با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوش دانیال گفت: نقش رسانه ها درخنثی سازی توطئه های دشمنان بسیار مهم و حیاتی است.

سرهنگ دوم پاسدار سید عطااله موسوی فرمانده سپاه شهرستان شوش در نشستی صمیمی با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شوش دانیال گفت: نقش رسانه ها درخنثی سازی توطئه های دشمنان بسیار مهم و حیاتی است و این در حالی است که تمام دنیا و استکبار جهانی در صدد ایجاد مانع در مسیر حرکت وپیشرفت انقلاب و ملت عزیز و شریف ایران هستند.

وی افزود: معاندین و دشمنان انقلاب صدها شبکه و کانال های ماهواره ای راه اندازی کرده‌اند و شبانه روز بدنبال ضربه زدن و مبارزه با ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند و در این راه از از هیچ ابزاری دریغ نمیکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشو، گفت: این در حالی است که در این برهه زمانی تمرکز دشمنان انقلاب بر ایجاد فضای یاس وناامیدی در میان مردم است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی،افزود: لذا یک رسالت مهم برای همه فعالین رسانه‌ای این است که در مسیر امید آفرینی و حرکت به سوی مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمنان و رسانه های دشمن قدم بردارند و در همین راستا یکی موضوعاتی که الان بسیار حائز اهمیت است، انعکاس فعالیت های ارزشی به خصوص خدمات رسانی و کارهای جهادی و کمک به مردم است که این بزرگترین سیلی به صورت دشمنان هست.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال افزود: امروز خدمت به مردم هم ایجاد امید در جامعه میکند وهم بعنوان یکی از مهمترین راههای مقابله با آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی است، که در این زمینه فعالین رسانه ای نیز می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

تاریخ انتشار مطلب:2022/07/08 - 9:23


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :