مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ۴۰ ساله‌ها با هدف مقابله با بیماری کرونا ویروس در اندیمشک آغاز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای ۴۰ ساله‌ها با هدف مقابله با بیماری کرونا ویروس در اندیمشک آغاز شد.

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حفظ سلامت عموم جامعه و قطع زنجیره ابتلاء به بیماری کرونا از اولویت‌های نخست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک و شورای سلامت این شهرستان است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و انجام تزریق واکسن کرونا برای مهار بیماری کرونا از موارد لازم است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: همه افراد بالای ۴۰ سال که واکسن سینوفارم، بهارات و کووبرکت دریافت کرده‌اند می‌توانند پس از گذشت ۳ ماه از نوبت دوم برای دریافت نوبت سوم واکسن مشابه نوبت‌های قبل برای تزریق واکسن به مرکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی گفت: این افراد مذکور می‌توانند به سالن حجاب و مراکز خدمات جامعه سلامت و پایگاه‌های بهداشتی در سطح شهرستان و خانه‌های بهداشت در سطح روستاهای تابعه شهرستان اندیمشک برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا مراجعه کنند.

کاظمی تصریح کرد: افرادی که برای دریافت نوبت اول و دوم و سوم واکسن مراجعه می‌کنند باید از بی علامت بودن خود نسبت به بیماری کرونا اطلاع داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با تأکید بر اینکه در صورت علامت‌دار بودن برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه نکنند، گفت: افراد مذکور در صورت مشاهده علائم بیماری کرونا بعد از اتمام دوره درمان برای تزریق دوز سوم مراجعه کنند.

کاظمی گفت: همراه داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و شماره تماس برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا الزامی است.

کد خبر

تاریخ انتشار مطلب:2021/12/11 - 15:28


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :