حجت‌الاسلام موسوی گفت: اکنون سه قوه با هم هماهنگ هستند و مردم توقع دارند این سه قوه با اتحاد و انسجام بیشتر، گام‌های بلندتری را برای اشتغال، اقتصاد و معیشت و همچنین رفع دیگر مشکلات بردارند.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۵ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با تقدیر از برگزاری پرشور آئین گرامیداشت حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر اظهار کرد: اگر در گذشته از سوی دولتمردان کم‌کاری می‌شد، بهانه‌هایی هم وجود داشت بود اما اکنون سه قوه با هم هماهنگ هستند و مردم توقع دارند که این سه قوه با اتحاد و انسجام بیشتر، گام‌های بلندتری را برای اشتغال، اقتصاد و معیشت و همچنین رفع دیگر مشکلات بردارند.
امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه خواسته و مطالبه مردم از سه قوه در جهت رفع مشکلات، کاملا به‌حق است افزود: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگی را برای خرید و فروش پیمانکاری‌ها، پست‌ها و جایگاه‌ها، به بنگاه‌های معاملاتی تبدیل کرده‌اند‌ و این در صورتی است که مرحوم آیت‌الله مدرس اینگونه نبود
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرمود نمایندگانی مانند آیت‌الله مدرس انتخاب کنید اذعان کرد: ما امروز اگر نمی‌توانیم مانند آیت‌الله مدرس پیدا کنیم، حداقل باید شاخصه‌های وی از جمله شجاع، نترس، مردمی و مهربان را داشته باشد و این‌ها شاخصه‌های یک نماینده تراز نظام جمهوری اسلامی هستند که می‌خواهد به سمت تشکیل تمدن اسلامی برود.
حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: شورای نگهبان باید قانونی را تصویب کند و رده‌ای را برای کاندیدای مجلس بگذارد تا هر کسی که بیش از این مقدار هزینه کند برای نمایندگی، وی رد صلاحیت می‌شود و با این اقدام می‌توانیم یک مدینه فاضله تشکیل دهیم.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ، خون انسان‌های پاک، مؤمن، متدین، مؤثر و مفید، به دست انسان‌های ناپاک ریخته شده است عنوان کرد: دشمنان با ترور دانشمندان کشورمان نشان داده‌اند که می‌خواهند ایران وابسته باشد.
امام جمعه اندیمشک بیان کرد: ایران پیش از انقلاب اسلامی، حیاط خلوتی برای شرق و غرب بود و به عنوان یکی از ايالات آمریکا به حساب می‌آمد اما ۴۳ سال پیش دست و پای آنها قطع شد و امروز از استقلال این نظام و اینکه نمی‌توانند غارت کنند، ناراحت هستند.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/27 - 8:40


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :