آئین کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای راه‌آهن اندیمشک به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

آئین کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای راه‌آهن اندیمشک به مناسبت هفته بسیج با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.
«احسان کریم‌پور» ظهر امروز (پنجشنبه ۴ آذر) در آئین کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان پایگاه مقاومت بسیج شهدای راه‌آهن اندیمشک که با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیرکل راه‌آهن زاگرس و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد اظهار کرد: این پروژه با توجه به وجود منازل مسکونی در منطقه راه‌آهن و در راستای طرح تحول پایگاه‌های بسیج، به منظور تربیت هشت تا ۱۰ میلیون جوان مؤمن انقلابی و برای اینکه بتوانیم کارهای تبلیغی، قرآنی و فرهنگی را به نحو احسن انجام دهیم، اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: پس از حمایت‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسئولان مربوطه، این پروژه همزمان با هفته بسیج و چهارم آذر آغاز می‌شود تا بتوانیم در سلسه مراتب طرح تحول مساجد گام برداریم.
وی مساجد را مدارس انسان‌سازی دانست و اذعان کرد: بسیج سنگر است و در نظر داریم که در این سنگر، انسان‌های تراز انقلاب اسلامی رشد و پرورش پیدا کنند.
شایان ذکر است، انتخاب پیمانکار و انعقاد قرارداد این پروژه صورت گرفته و از فردا هم روند احداث آن آغاز و طی ۲ تا سه ماه آینده با اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و در ۲ طبقه برای بسیج برادران و خواهران تکمیل می‌شود.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/27 - 8:37


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :