کریم‌پور گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و در این شرایط باید تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار گیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند.

کریم‌پور گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و در این شرایط باید تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار گیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند.
«احسان کریم‌پور» امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در همایش اقتدار بسیجیان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و چهارم آذر اظهار کرد: حماسه مقاومت و پایمردی مردم اندیمشک در حادثه چهارم آذر سال ۱۳۶۵، بیش از ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ جانباز را به دنبال داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می‌گذرد، ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می‌کند افزود: در رأس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسیج آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و خدمت بی‌منت به مردم را پیگیری می‌کند و باعث اطمینان خاطر مردم است.
وی با اشاره به اینکه جریانات معاند به دنبال انحراف در فکر، اندیشه و عمل در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند اما بسیج به عنوان سد محکم و استوار در مقابل این انحرافات قد علم کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را خنثی کرده است ادامه داد: دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه به دنبال ریزش در مجموعه نیرو‌های انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم بوده اما چون رویش و گستردگی ماموریت‌های بسیج زیاد است، دشمن همیشه با شکست مواجه می‌شود.
کریم‌پور با بیان اينکه بسیج امروز از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت کشور به حساب می آید تصریح کرد: تلاش و برنامه‌ریزی برای احیاء و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم از مهمترین مأموریت‌های بسیج به شمار می‌رود و جریان فراگیر بسیج به‌واسطه مسئولیت‌پذیری و خطرپذیر بودن و حضور در صحنه، به رمز صیانت از نظام اسلامی تبدیل شده است.
وی عنوان کرد: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است و در این شرایط باید تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار گیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند که در این زمینه سپاه و بسیج آماده همکاری همه‌جانبه با دولت را دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند فرهنگ بسیجی به معنای فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، استقلال و آزادگی است بیان کرد: بدون تردید، توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های وسیع ملت عزیزمان که در قالب بسیج تجلی پیدا کرده و کارآمدی آن به وضوح به اثبات رسیده است، رمز و ضامن عبور موفق از همه مسائل و مشکلات خواهد بود.
وی با بیان اینکه در خدمات حیاتی با مقیاس گسترده کشوری، در فعالیت‌های پیشرو علمی و فناوری‌های نوین، در رویکرد‌های ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده می‌شود و حضور بسیج جلوه می‌کند ادامه داد: بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب، در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش کردند، امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم‌های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس منحوس کرونا، با همه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود و با خدمت افزون‌تر و کار و تلاش مضاعف، بار دیگر یاری‌رسان انقلاب و کشور باشند.
کریم‌پور اضافه کرد: اکنون در هفته بسیج قرار داریم اما تمام روز‌های سال متعلق به بسیجیان است و آنها همواره در هر جایی که نیاز باشد، در آن حضور دارند و امروز اگر شما می‌بینید که مقاومت در دنیا جلوه‌گری می‌کند و ارتش‌های بزرگ دنیا را به زمین کشیده، به واسطه نگاه جهادی و بسیجی بوده که در کشورهای مقاومت به وجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی امروز برای حزب‌الله، انصارالله و حشدالشعبی، به عنوان یک الگو محسوب می‌شود و هر کجا فرهنگ بسیجی، ساری و جاری شده، گره‌ها هم باز شده‌اند خاطر نشان کرد: بسیجیان برای حفاظت از انقلاب اسلامی از بذل جان خود نیز کوتاهی نکرده‌اند و تقدیم بیش از ۱۰۰ هزار شهید بسیجی، نشانه قوی و محکم این موضوع است.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/27 - 8:22


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :