کریم‌پور با بیان اینکه بسیج تشکیلاتی مردمی است که در همه جا حضور دارد گفت: در بسیج سند راهبردی ۱۰ ساله‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم تهیه شده که بر مبنای این سند، تلاش برای تحقق ایران قوی را ادامه می‌دهیم.

کریم‌پور با بیان اینکه بسیج تشکیلاتی مردمی است که در همه جا حضور دارد گفت: در بسیج سند راهبردی ۱۰ ساله‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم تهیه شده که بر مبنای این سند، تلاش برای تحقق ایران قوی را ادامه می‌دهیم.
«احسان کریم‌پور» امروز (شنبه ۲۹ آبان) در نشست خبری هفته بسیج، با بیان اينکه مسجد، سنگر و پشتوانه معنوی بسیج است و به عنوان پایتخت بسیج محسوب می‌شود اظهار کرد: بسیج می‌خواهد با پیوند زدن رابطه حاکمیت و امت، تولید قدرت نرم کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه بسیج تشکیلات مردمی است که در همه جا حضور دارد افزود: سند راهبردی ۱۰ ساله‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم در بسیج تهیه شده که بر مبنای این سند، تلاش برای تحقق ایران قوی را ادامه می‌دهیم.
وی با بیان اینکه بسیج فقط یک نیروی انقلابی نیست بلکه یک تفکر، ایده و منطق عاشورایی است اذعان کرد: بسیج به واسطه منطق و تفکر عاشورایی بن‌بست شکن است و بن‌بستی را برای خود قائل نیست.
کریم‌پور با اشاره به اينکه بسیج انقلابی است و حزب و گروه نیست تصریح کرد: بسیج به منافع مردم و انقلاب نگاه می‌کند، برای خدمت به مردم مکان و زمان نمی‌شناسد و همواره در حال جهاد است.
وی عنوان کرد: بسیج در مأموریت خود و در هر عرصه‌ای که ملت ایران نیاز داشته باشد، ورود می‌کند و در جریان سیل، زلزله و کرونا اولین نفر بوده و جان خود را تقدیم خواهد کرد و تکیه‌گاهی برای مردم می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر به مدت یک هفته با شعار «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است بیان کرد: مراقبت از سلامتی مردم، از مصادیق انقلابی‌گری در طرح شهید سلیمانی است که در عرصه‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی ورود کرده و ثمره فعالیت جهادی‌وار بسیجیان را در شهرستان اندیمشک شاهد هستیم.
وی از برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه محوری در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، برگزاری ۴۲ یادواره شهید محلات، ایجاد کمپین و پویش‌های متناسب با شعار محوری «بسیج، پاره تن مردم»، تدوین و ابلاغ برنامه‌های هفته بسیج به پایگاه های تابعه، برپایی نمایشگاه‌های تخفیف‌دار عرضه مستقیم محصولات بومی و ایرانی برای حمایت از کارآفرینان برتر و ترویج استفاده از کالاهای ایرانی و برپایی ایستگاه‌های سلامت محور بسیج جهت توزیع رایگان ماسک و بسته های بهداشتی از جمله برنامه‌های هفته بسیج هستند.
کریم‌پور یاد آور شد: گردهمایی و پذیرایی از بسیجیان و شنیدن رهنمودها و سخنان رهبر معظم انقلاب، برگزاری میز خدمت، نشست‌های روشنگری، نواختن زنگ بسیج در مدارس، تکریم خانواده‌های شهدای سلامت، اجرای پویش «نذر خون»، توزیع کمک مومنانه و نوشت‌افزار، همایش پیاده‌روی خانوادگی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهند بود.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/27 - 8:19


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :