جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، گفت: طرح شهید سلیمانی با قدرت و جدیت در شهرستان اندیمشک دنبال می‌شود.

سرهنگ پاسدار سیدعطاءاله موسوی، گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونا در اندیمشک همکاری مردم و محدودیت های مربوط به شرایط قرمز کرونایی موضوع بسیار مهمی است، که برای مهار کرونا بایدسرلوحه کار قرار بگیرد.
وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در اندیمشک، افزود: رزمایش هایی به صورت ویژه توسط بسیجیان اندیمشک از امروز ۱۷ فروردین به مدت یک هفته برای مقابله با کرونا اجرا می شود ودر صورت نیاز اجرای آنها تمدید خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سیدعطاءاله موسوی، ، گفت: از جمله بخش های این رزمایش اعلام هشدارهای کرونایی از بلندگوهای مساجد شهر توسط پایگاههای بسیج از امروز به مدت یک هفته در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه هر روز می باشد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، افزود: خودروهای بلندگو‌دار توسط حوزه های مقاومت بسیج نیز با گشت زنی واطلاع رسانی نسبت به هوشیار نمودن مردم در خصوص رعایت اصول بهداشتی اقدام خواهند کرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک، تصریح کرد: از امروز سه شنبه مورخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ نیروهای بسیجی در گروه های جهادی پایگاهها رزمایش آمرین سلامت را در مکان های پرتردد مانند بازار مرکزی شهر وکوی شهدا با توزیع ماسک رایگان اجرا خواهند کرد.
سرهنگ پاسدار سیدعطاءاله موسوی، گفت: براساس نظر کارشناسان بهداشت ( برگرفته از آمار رهگیری های صورت گرفته در قالب طرح شهید سلیمانی می باشد) عوامل اصلی شیوع گسترده کرونا در شهرستان ناشی از دورهمی‌های خانوادگی ایام نوروز، حضور در مراسمات عروسی و فاتحه خوانی‌ها بوده که با بالارفتن وسیر صعودی ابتلا به بیماری، شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع مقابله با کرونا، افزود: کادر درمان و عزیزان بهداشت ونیروهای بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی با کمک مسئولین با تمام توان در حال مقابله با این بیماری هستند و برای عبور از وضعیت قرمز کرونایی، همکاری مردم بسیار ضروری است.

سید عطالله موسوی اندیمشک

سید عطالله موسوی اندیمشک

تاریخ انتشار مطلب:2021/04/06 - 21:45


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :