مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک گفت: پویش مجازی انتقام سخت از سوی دانشجویان برای اعلام انزجار از رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل راه اندازی شد.

احمد جعفری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار اندیمشکی نیوز، گفت: نام دانشجو با آرمان خواهی، مبارزه با استکبار، تلاش برای کسب آگاهی‌های علمی و ایستادن در کنار مردم همراه است، دانشجو‌یان با راه اندازی پویش مجازی انتقام سخت، با اعلام انزجار از رژیم تروریستی آمریکا و اسرائیل آمادگی خود را جهت شرکت در عملیات انتقام سخت، قاطع و محکم اعلام کردند.

او در رابطه با رسالت دانشجو مسلمان در برخورد با استکبار جهانی افزود: رسالت دانشجوی مسلمان افزایش بصیرت و آگاهی و به ویژه دشمن شناسی در عصر معاصر و همچنین گوش به فرمان نائب امام زمان(عج) بودن است که نباید از آن غافل شود.

جعفری تصریح کرد: دانشجویان باید با افزایش بصیرت خود راه‌های حمله و نفوذ دشمنان در این عصر را شناخته و باتوجه به تعالیم دینی و استفاده از راهنمایی‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) راه‌حل‌های مناسب را برای مقابله با این تهاجم‌ها اتخاذ کنند، قشر دانشجو باید بتواند برای اقشار مختلف جامعه آگاهی بخش باشد و در این راه از هیچ تهدیدی نترسد و ساکت ننشیند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک ادامه داد: پخش بسته‌های فرهنگی و بهداشتی میان عموم مردم، اهدا یک دستگاه تلفن همراه به دانش آموز نیازمند و برگزاری نمایشگاه مجازی از جمله برنامه‌هایی است که از سوی پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

تاریخ انتشار مطلب:2020/12/06 - 12:43


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :