مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با حضور در منزل خانواده شهید دیدار و از حال آنها دلجویی کردند در این دیدار مسئول بسیج دانشجویی ضمن دیدار با این خانواده شهید به بیان خاطرات این شهید سوالاتی عنوان کردند. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی […]

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اندیمشک به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک با حضور در منزل خانواده شهید دیدار و از حال آنها دلجویی کردند

در این دیدار مسئول بسیج دانشجویی ضمن دیدار با این خانواده شهید به بیان خاطرات این شهید سوالاتی عنوان کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیشمک، افزود: اندیمشک شمالی ترین شهر استان خوزستان است و به دلیل آن که گلوگاه خوزستان محسوب می شود، از نظر نظامی اهمیت خاصی دارد.

وی بااشاره به نقش اندیمشک در دفاع مقدس افزود: اندیمشک در دوران دفاع مقدس میزبان رزمندگان از نقاط مختلف ایران اسلامی بوده است و همچون مادری آن‌ها را در آغوش می‌گرفت.

احمد جعفری، بااشاره به برنامه های شاخص بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک، افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره مجازی، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا از جمله برنامه‌های شاخص بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک میباشد.

 

در ادامه تصاویری از این دیدار مشاهده می‌کنید

 

انتهای پیام/

تاریخ انتشار مطلب:2020/09/23 - 22:01


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :