امام جمعه اندیمشک در نشست امر به معروف که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، گفت: امام کارخانه منکر سازی را ویران کرد.

امام کارخانه منکر سازی را ویران کرد
امام جمعه اندیمشک در نشست امر به معروف که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، گفت: امام کارخانه منکر سازی را ویران کرد.

حجت الاسلام سید کمال موسوی افزود: حکومت های ظالم و جور کارخانه های منکر سازی هستند، کارخانه های فساد سازی و حاکمان عدل در حکومت های دین کارخانه معروف سازی هستند.

وی گفت: امام نیامد با بخشی از منکر در بیفتد بلکه با کارخانه منکر سازی در افتاد و آن را منهدم کرد و این هنر امام بود و آن را ویران کرد شجاعت وجرات قدرت امام بی نظیر بود.

امام جمعه اندیمشک افزود: پشتوانه امام خدا ابزار و قرآن و استفاده از توان ملت بود و ملت ما هم یک ملت بی نظیر به دست امام آمد و امام را همراهی کرده و این معجزی عظیم را خلق کردند.

وی گفت: معجزه امام یکسری فاکتورها داشت، پیروزی انقلاب هر چه بود، اگر رمز و رازی داشت، برای بقای انقلاب هم به آن نیاز است.

امام جمعه اندیمشک گفت: امام عظیمی الشان با استفاده از قرآن و سیره بزرگان و اهل بیت ما خصوصاً حسین‌بن‌علی (ع) دست به قیام زد.

حجت اسلام موسوی گفت: اگر رهبر جامعه و اتحاد و انسجام مردم جزو این رازها بود اگر ایمان و اعتقاد مردم به اعتقاد و اتحاد مردم جزئی از این رمز بود هم این مولفه ها هم برای ادامه مسیر هم لازم است، ما برای ادامه این مسیر به رهبری حکیم نیاز داریم به مردم نیاز داریم و مردم باید پای صحنه باشند.

وی افزود: منکرات به منزلی مورچه ها و موریانه هایی هستند که جامعه را از پای در می آورند،اختلاس بدحجابی بی نمازی گناه فساد اخلاقی فساد عقیدتی در میان مردم و دولتمردان باعث می‌شود تا این انقلاب تناور از پا بیفتد همانطور که در آندلس اینطور شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه در صداقت و پای کار بودن این نهاد در کشور شکی نیست، افزود: همین بس که اتحادیه اروپا در تمام نهادهای کشور این نهاد را تحریم کرده است و طبق فرمایش یکی از شهدا اگر می خواهیم ببینیم که کجای میدان رزم ایستاده ایم باید دید دشمن کجا را نشانه گیری کرده است.

سرهنگ پاسدار علییرضا ایمانی افزود: امروز این ستاد مبارک احیا امر به معروف و نهی از منکر ماموریت جهاد تبیین را خوب بر عهده گرفته است.

وی گفت: آنچه جامعه امروز ما در مقابل جنگ رسانه ای و جنگ شناختی دشمن برای مسائل روشنگری به آن نیاز دارد، بخشی از آن را این ستاد که جهاد تبیین است در تمام کشور انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، گفت: نهادی است که بیدار کننده مردم است، امروز دشمن بدنبال هویت زدایی است تا جوانان ما را خود فراموش و خدا فراموش کنند ما به دنبال آن هستیم.

وی افزود: دشمن بدنبال این هست تا ارزش های آمریکایی و غیر اسلامی و غیرایرانی را در این جنگ شناختی و رسانه ای بر جوانان ما غالب کند.

وی تصریح کرد: نهادهای فرهنگی هم لازم است تا با این ستاد هماهنگ باشند و آنچه لازم است انجام دهند،پذیرفته نیست در برخی ادارات و یا حتی برخی موسسات خصوصی کم حجابی و بی حجابی داشته باشیم و گام به گام باید برنامه‌های این نهاد را طبق فرمایشات امام جمعه محترم به پیش ببریم.

در این جلسه شورای تامین و روسای برخی ادارت حضور داشتند که به ارائه نظر و پیشنهاد پرداختند.

نشست امر به معروف اندیمشک

نشست امر به معروف اندیمشک

تاریخ انتشار مطلب:2023/02/02 - 6:09


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :