آئین اجرای ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در اندیمشک همزمان با هفته بسیج و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

آئین اجرای ششمین مرحله رزمایش احسان و همدلی در شهرستان اندیمشک امروز (چهارشنبه ۳ آذر) با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولان در مسجد حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) کوی شهدا برگزار شد.
«احسان کریم‌پور» در این آئین، از برگزاری ۲ مرحله رزمایش مواسات به مناسبت هفته بسیج خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته ۱۵۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد و امروز هم در راستای رسیدگی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، توزیع ۴۵۰ بسته نوشت‌افزار به همراه کیف صورت گرفت که تمامی این نوشت‌افزار از برندهای شاخص ایرانی و برخی نیز مزین به نام شهید حاج قاسم سلیمانی بودند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه این مرحله از رزمایش مواسات توسط نهاد امامت جمعه، فرمانداری و سپاه پاسداران در سطح شهرستان اجرا شد افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه، تلاش برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در سال گذشته مبنی بر اجرا و تداوم رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه به شمار می‌رود که خوشبختانه تاکنون در شهرستان اندیمشک، این امر به خوبی انجام شده است.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/27 - 8:32


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :