کریم‌پور از برگزاری ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان اندیمشک خبر داد

برگزاری ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اندیمشک

کریم‌پور از برگزاری ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: انتظار می‌رود مدیران در هفته بسیج مانند گذشته همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند.

«احسان کریم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن اشاره به برگزاری نشست تمهید مقدمات مراسم چهارم آذر و هفته بسیج اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با همکاری، حمایت و پیشتیبانی مناسب مدیران برگزار شدند و انتظار می‌رود در هفته بسیج هم همکاری و پشتیبانی لازم را داشته باشند و برنامه‌های محوری مانند سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران را انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اينکه امسال شعار هفته بسیج به تأسی بیانات رهبر معظم انقلاب به عنوان «بسیج، پاره تن مردم» نامگذاری شده است افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شود و تا ۵ آذر ادامه دارد.

وی از برگزاری ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در اندیمشک خبر داد و اذعان کرد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور در مصلای نماز جمعه و مراسم گرامیداشت چهارم آذر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، نصب بنر درب ادارات، حضور گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده اندیکا، ویزیت رایگان و همایش مساجد و محلات، از جمله برنامه‌های این هفته هستند.

کریم‌پور تشدید طرح شهید سلیمانی را از دیگر اقدامات هفته بسیج برشمرد و تصریح کرد: همچنین به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس مجموعه بسیج، ۴۲ یادواره‌ شهید درب منازل شهدا برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار مطلب:2021/11/15 - 7:25


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :