انحرافات در جهان اسلام به دلیل دنیا طلبی برخی خواص است خبرگزاری مهر خبرگزاری مهر جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ – ساعت ۱۵:۳۱ اندیمشک- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: انحرافات در جهان اسلام به دلیل دنیا طلبی و سکوت خواص است. به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید علی پور ظهر امروز در نشست […]

انحرافات در جهان اسلام به دلیل دنیا طلبی برخی خواص است
خبرگزاری مهر خبرگزاری مهر جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ – ساعت ۱۵:۳۱
اندیمشک- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: انحرافات در جهان اسلام به دلیل دنیا طلبی و سکوت خواص است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سعید علی پور ظهر امروز در نشست هماهنگی ۹ دی و سالگرد شهید سلیمانی و ایام فاطمیه، اظهار کرد: شهر اندیمشک همواره در ایام فاطمیه، جلسات زهرای مرضیه را با شکوه برگزار کرده است.
وی بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی تأکید کرد و افزود: مثل دهه محرم که تا ۱۷ روز بعد از روز عاشورا به دلیل رعایت شیوه نامه ها هیچ گونه مبتلا به کرونا نداشتیم باید در ایام فاطمیه نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مراسم ایام فاطمیه را برگزار کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: اگر انحرافی در دین اسلام به وجود آمده است، به دلیل سکوت و انحراف برخی خواص اتفاق افتاد و ما وظیفه داریم در ارتباط با شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، جلسات بصیرت افزایی را با شکوه برگزار کنیم.
وی شهادت سردار دل ها را یک بار دیگر عامل وحدت و یکپارچگی احزاب و مردم در کشور دانست و تصریح کرد: همه گروه ها، احزاب و جناح ها یک صدا خواهان انتقام از قاتلان سردار دل ها شدند و مرگ بر آمریکا فریاد زدند.
حجت الاسلام علی پور گفت: باید همایش هایی در ارتباط با مکتب حاج قاسم برای تبیین و روشنگری، جامعه با تفکرات حاج قاسم برگزار شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک عنوان کرد: باید ابعاد مختلف و زوایای پنهان فتنه را برای آشنایی نسل های جوان و آشنایی جوانان با فرهنگ مقاومت آشنا ساخت.

تاریخ انتشار مطلب:2020/12/26 - 9:46


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :