دومین نشست ستاد صیانت از اراضی ملی در اندیمشک، امروز بیست و چهارم آذرماه در محل سالن کنفرانس دادگستری اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اندیمشکی نیوز،‌ این نشست با محوریت واگذاری و تصرفات غیر مجاز اراضی در شهرک دوکوهه با حضور مسئولان قضایی شهرستان(ریاست دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب)، فرماندار و اعضای شورای تامین و مدیران و مسئولان ذیربط برگزار گردید.

در این نشست که سه ساعت به طول انجامید، پس از پیگیری مصوبات جلسه قبل و گزارش مراجع اقدام کننده؛ موضوع تخلفات صورت گرفته در واگذاری غیر قانونی مقدار شش هزار متر مربع اراضی دارای کاربری فضای سبز واقع در ورودی شهرک دوکوهه(به یک شخص) که پس از قطعه‌بندی مورد معاملات متعدد قرار گرفته در دستور کار جلسه قرار گرفت.

پس از ارائه توضیحات توسط بخشدار مرکزی و رییس بنیاد مسکن و دهیار دوکوهه در چگونگی نحوه واگذاری و وضعیت فعلی اراضی و آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت اعاده وضع به حال سابق و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و حل مشکل اهالی؛ در نهایت مقرر گردید مسئول یا مسئولانی که در زمینه واگذاری غیر قانونی اراضی نقش یا قصور و کوتاهی داشته اند مورد تعقیب قضایی قرار بگیرند و مراجع ذیربط تمام امکانات و ظرفیت خود در جهت بازپسگیری اراضی و جبران خسارات بکارگرفته و نتیجه اقدامات خود را در نشست بعدی ارائه نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/

تاریخ انتشار مطلب:2020/12/15 - 14:40


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :