صبح امروز جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بهمراه جمعی از پرسنل و بسیجیان با اهدا گل از کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) تقدیر و تشکر کردند.

صبح امروز جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بهمراه جمعی از پرسنل و بسیجیان با اهدا گل از کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) تقدیر و تشکر کردند.
در این دیدار، ضمن بازدید از بیمارستان امام علی(ع) و دیدار با مدیر وجمعی از کارکنان بیمارستان و با حضور در کنار بخشی از کادر درمان، از مجاهدتهای این عزیزان تقدیر وتشکر بعمل آمد.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در این دیدار گفت: قدردان زحمات وتلاشهای شبانه روزی کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا هستیم.
سید عطاله موسوی افزود:اعلام میکنیم که بسیجیان شهرستان اندیمشک با تمام توان در کنار کادر درمان بیمارستان در این کار مهم هستند.
وی در ادامه به طرح بزرگ ملی شهید سلیمانی اشاره کرده و افزود:این طرح یک نمونه از همکاری بسیج وکادر درمان برای مقابله با کرونا هست.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: طرح شهید سلیمانی در زمینه مراقبت،نظارت وحمایت از مردم در مقابله با ویروس وبیماری کرونا نقش آفرین خواهد شد.
گفتنی است، در این طرح تیم‌های مراقبتی، حمایتی، نظارتی به صورت فعال در صحنه حضور دارند تا با هماهنگی و انسجام، با اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم‌درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای، بتوانند بیش از گذشته در جهت مقابله با بیماری کرونا گام بردارند.

این اقدام جانشین وبسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با استقبال مدیریت،کارکنان وکادر درمان بیمارستان امام علی علیه السلام همراه شد ومتقابلا دکتر رزم آرا مدیر بیمارستان از حضور بسیجیان وپاسداران در این دیدار وایجاد روحیه برای کارکنان بیمارستان تقدیر نمود.

تاریخ انتشار مطلب:2020/12/09 - 6:29


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :