فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک یک هزار ‌بسته معیشتی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اندیمشکی نیوز، سرهنگ پاسدار احسان کریم پور با اشاره به سالروز تشکیل بسیج به دستور بنیان گذار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) اظهار داشت: این ایده امام در طول تاریخ بی‌سابقه است و با تشکیل این نیروی عظیم و مردمی باعث شد که انقلاب اسلامی از پشتوانه‌ی همیشگی و مستحکم برخودار باشد.

وی افزود:در هیچ یک از نظام‌های مردمی این سابقه وجود نداشته که یک مجمع مردمی با این عظمت در اختیار داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک افزود: هرساله هفته اول آذر ماه فرصتی می‌شود برای تقدیر از زحمات و حماسه دلاور مردان و شیرزنانی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در همه عرصه‌ها به عنوان ظرفیت عظیم به میدان حل بحران شتافتند.

وی اظهار کرد: بسیج امروز قدرتمندتر و منسجم‌تر از همیشه دایره فعالیت‌هایش گسترش یافته و در عرصه‌های اجتماعی، پزشکی، دفاعی، علمی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان تلاش می‌کند و امروز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه به میدان آمده است.

سرهنگ پاسدار احسان کریم‌پور افزود: امروز تجلی و تبلور عصاره بسیج، مکتب قاسم سلیمانی است، آن روز که حضرت امام(ره) با نگاه دوراندیش خود ایده تشکیل بسیج را دادند شاید هیچکس فکر نمیکرد این مدرسه روزی معلمینی خواهد داشت و دروسی با عنوان مکتب سلیمانی در آن تدریس خواهد شد که باعث کمال انسان‌ها خواهد شد.

وی گفت: چیزی که می‌تواند کشور ما را از وضعیت فعلی نجات دهد بازهم حاکمیت دوباره تفکر بسیجی در جامعه و دولت مردان است مسئولین ما باید پا جای شهدا بگذارند و با پیاده کردن تفکر بسیجی در خود و در زیر مجموعه به نهضت خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری بدهند و با تلاش مضاعف موجبات رضایتمندی ولی امر مسلمین را فراهم اورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین افزود: یک هزار ‌بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع می‌شود و ارزش هرکدام از بسته‌های معیشتی 200 هزار تومان می‌باشد و در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه توزیع شدند.

وی تصریح کرد: به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، آئین مانور شهری و رژه موتوری بسیجیان و نیروهای ناجا و خودروهای حامل کمک های مومنانه برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

تاریخ انتشار مطلب:2020/11/25 - 13:16


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :