فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در دیدار فرماندار و شورای تأمین اندیمشک که بمناسبت هفته بسیج در سالن جلسات این ناحیه صورت گرفت، گفت: چهار آذر نماد مظلومیت و اقتدار مردم اندیمشک است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در دیدار فرماندار و شورای تأمین اندیمشک که بمناسبت هفته بسیج در سالن جلسات این ناحیه صورت گرفت، گفت: چهار آذر نماد مظلومیت و اقتدار مردم اندیمشک است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: هرجابی که کشور مورد تهدیدی واقع شود و احساس نیاز بوده بسیج پا به پای نهادهای مختلف در کنار مردم بوده است.
سرهنگ پاسدار احسان کریمپور با اشاره به اینکه، بسیج پیشرو خدمت رسانی و امیدآفرینی است، افزود: مقام معظم رهبری کار و روحیه جهادی را در ما می توانیم خلاصه کرده است.
گرامیداشت یاد و خاطره شهدای چهار آذر گفت: امیدواریم روزی برسد که این واقعه در تقویم ثبت شود، ما در دوران دفاع مقدس 21 پادگان مختلف در اندیمشک داشته ایم که اهداف خوبی برای دشمن بوده اندو همه همه باعث شد تا صدام ملعون اندیمشک را بعنوان گزینه مناسبی برای این حمله انتخاب کند.
وی افزود: حادثه ای است که بعد از جنگ جهانی دوم در هیچ کجا به این وسعت اتفاق نیفتاده است و این حادثه نماد مظلومیت و اقتدار مردم اندیمشک است.
فرماندار اندیمشک گفت: سپاه و بسیج در شرایط بسیار سخت و حیاتی نقش آفرینی های بسیاری داشته است.
پیمان جهانگیری گفت: ما هم با تمام ظرفیت و توان تک تک کارهایی که در سطح شهرستان انجام شده بسیج نقش موثری اشته است.
رئیس دادگستری اندیمشک گفت: بسیج در همه عرصه های اجتماعی، امنیتی، گشت های رضویون کمک های شایان توجهی داشته است.
میثم سخنور با اشاره به اینکه همه ما بسیجی هستیم، افزود: امیدوارم همه ما بعنوان مسئولین بتوانیم آن چیزی که مردم از ما انتظار دارند و امید و شادی و نشاط را در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، درمانی و . . . را برای انها به ارمغان بیاوریم.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت: ما برای رفع مشکلات موجود نیازمند حرکت های انقلابی و بسیجی هستیم.
کریم صحرایی افزود: امیدواریم تعامل خوبی که امروز بین دستگاه قضا و بسیج وجود داشته ادامه پیدا کند.

تاریخ انتشار مطلب:2020/11/25 - 1:44


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :