فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: رویکرد خوبی که در شهرستان و بین هر چهار رئیس دانشگاه اندیمشک وجود دارد، اما بیماری کرونا باعث شده تا اردوها، کلاس ها و برنامه ها به قوت سالهای گذشته برگزار نشود.

سرهنگ احسان کریمپور در دیدار مسئولین بسیج دانشجوی شهرستان اندیمشک، گفت: اگر بسیج را بخواهیم به یک لباس و کارت تعریف کنیم در حق آن اجحاف کرده‌ایم.

وی افزود: بسیج یک مکت و الگو است، الگو ها و مکتب های مختلفی در جهان اجرا و پیاده سازی شده اما هیچ الگویی به اثر گذاری فرهنگ جهادی و بسیج وجود ندارد.
وی گفت: بسیج باید امید آفرین باشد اگر قرار است، بسیج دانشجویی پیشبرنده باشد، باید این امید آفرینی در مردم ایجاد کند، برخی موضوعات را به درستی دنبال کند، و به قول مقام معظم رهبری نقد و مطالبه باید منصفانه باشد.

سرهنگ پاسدار احسان کریمپور با اشاره به اهمیت حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و نقش، مقاومت و رشادت های مردم اندیمشک در این دوران به ویژه روز چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ و گفت: انتظار می رود حادثه بمباران هوایی اندیمشک در روز چهارم آذر با همت مسئولان در تقویم رسمی کشور ثبت شود.
با اشاره به بمباران هوایی اندیمشک در روز چهارم آذر سال ۱۳۶۵ اظهار کرد: در این روز ۵۴ هواپیمای جنگنده رژیم بعث به صورت اسکادرانی یک ساعت و ۴۵ دقیقه اندیمشک را مورد حمله هوایی قرار دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: این بمباران با توجه به وجود راه های مواصلاتی، وجود پایگاه چهارم شکاری از سایت های مستقر در اطراف، وجود بیش از ۲۱ پادگان در اطراف اندیمشک و حضور رزمندگان در این پادگان ها و همچنین با هدف قطع ارتباط دروازه ورودی کربلای خوزستان با مرکز کشور انجام شد.

وی اذعان کرد: در بمباران هوایی و حمله وحشیانه روز چهارم آذر اندیمشک، بیش از ۳۰۰ نفر شهید و ۷۰۰ نفر مجروح شدند که در طول دوران دفاع مقدس نایاب بود و به عنوان طولانی ترین بمباران هوایی بعد از جنگ جهانی دوم از آن نامبرده می شود.

کریم پور تصریح کرد: پس از این حادثه مردم غیرتمند و ولایتمدار اندیمشک به خیابان آمدند و شعار جنگ جنگ تا پیروزی، رفع فتنه و مرگ بر آمریکا را سر دادند و این یک حماسه بزرگی بود که در طول هشت سال دفاع مقدس در هیچ نقطه ای از کشور ایجاد نشد.

وی در پایان به اهمیت حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس و نقش، مقاومت و رشادت های مردم اندیمشک در این دوران به ویژه روز چهارم آذرماه سال ۱۳۶۵ پرداخت و خاطر نشان کرد: انتظار می رود حادثه بمباران هوایی اندیمشک در روز چهارم آذر با همت مسئولان در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

تاریخ انتشار مطلب:2020/11/25 - 1:28


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :