جهانگیری با اشاره به شرایط بحرانی و وضعیت قرمز کرونا در اندیمشک گفت: اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک با اشاره به وضعیت قرمز استان خوزستان به لحاظ کرونا قرمز گفت: بی توجهی مردم و صاحبان اصناف نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی سبب بحرانی شدن شرایط شده است.

او با تاکید بر اینکه اصنافی که اصول بهداشتی را رعایت نکنند پلمب می‌شوند، افزود: بازرسی از اصناف تشدید شده است و در بازرسی‌های انجام شده ۵ واحد عرضه قلیان به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا پلمب شدند.

جهانگیری نسبت به برخورد قاطع با اصناف متخلف و کسبه‌ای که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند هشدار داد و بیان داشت: از مردم انتظار داریم برای مقابله با کرونا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از مسافرت‌ها و تردد‌های غیرضروری، خودداری از برگزاری مراسم عروسی، عزا، جشن تولد و دورهمی‌های خانوادگی، شست و شوی مکرر دست ها، استفاده از مواد ضدعفونی کننده هنگام تردد در اماکن عمومی و از همه مهم‌تر ماندن در خانه، کادر درمان و پزشکی و مسئولان را یاری دهند.

انتهای پیام/گ

تاریخ انتشار مطلب:2020/10/25 - 8:28


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :