کاظمی از تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: با هرگونه تخلفی که از ناحیه صنوف و هرگونه تجمعات به هر بهانه ای که زمینه ساز شیوع ویروس کرونا شود، برخورد قانونی صورت می گیرد.

«فریدون کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: از شروع بحران ویروس کرونا در کشور و وضعیت قرمز در برخی استان ها و شهرستان های کشور از جمله شهرستان اندیمشک خوشبختانه تاکنون مشکل پذیرش بستری و همچنین کمبود تخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در شهرستان نداشته ایم.
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک با بیان اینکه پرسنل و کادر بهداشت و درمان با تمام توان و تلاش در راستای خدمت رسانی به مردم و بیماران در مراکز بهداشتی و درمانی تلاش می کنند افزود: خوشبختانه در مراکز بهداشتی و بیمارستان شهرستان اندیمشک در زمینه پذیرش بیماران مشکلی وجود ندارد و کمبودی در هیچ زمینه ای نداریم.
وی اذعان کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا شاهد کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در شهرستان اندیمشک باشیم.
کاظمی با اشاره به اینکه لازم است مردم توصیه ها را رعایت کرده و فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از برگزاری مراسمات و تجمعات را فراموش نکنند تصریح کرد: کم توجهی مردم به فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از مهم ترین عوامل شیوع موج جدید ویروس کرونا هستند.
وی از تشکیل گشت سلامت در شهرستان اندیمشک خبر داد و عنوان کرد: با هرگونه تخلفی که از ناحیه صنوف، برگزاری مراسمات عروسی در تالارباغ ها، جشن تولد و مراسم ترحیم و هرگونه تجمعات به هر بهانه ای که زمینه ساز شیوع ویروس کرونا شود، برخورد قانونی صورت می گیرد.
رئیس مرکز بهداشت اندیمشک خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت موجود از شهروندان اندیمشکی انتظار می رود با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، کادر بهداشت و درمان را در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یاری کنند.

تاریخ انتشار مطلب:2020/10/22 - 9:15


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :