مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: روند صعودی شیوع بیماری کرونا در اندیمشک آغاز شد و در این راستا اصناف اندیمشک باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

عبدالرحمن روحانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهم ترین هدف مسئولان حوزه سلامت، اصلاح ذهنیت مردم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.
وی افزود: هم اکنون شاهد روند صعودی بیماری کرونا در شهرستان اندیمشک هستیم به طوری که تعداد بیماران بستری در بخش ها و همچنین در آی سی یو در حال افزایش است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک بر لزوم رعایت موارد بهداشتی در ایام کرونایی تأکید کرد و گفت: برخی از شهروندان بدون ماسک و همانند وضعیت عادی قبل از کرونا در شهر تردد می کنند که باید خطر ابتلاء به کرونا را بدانند و بهداشت را رعایت کنند.
وی تصریح کرد: کادر درمانی و بهداشتی خسته هستند و از این می طلبد که مردم بیشتر بهداشت را رعایت کنند چرا که تبعات این خستگی دامنه گسترش بیماری کرونا را افزایش خواهد داد.
روحانی با انتقاد از اینکه اکنون در بیشتر جای جای شهرستان مراسم های عروسی و حتی مراسم ختم برگزار می شود، گفت: ضرر این اقدامات بیشتر از همه متوجه خود مردم می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به اینکه در اداره ها و بانک های این شهرستان افراد زیادی درگیر این بیماری شده اند، عنوان کرد: مدیران اداره ها باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی جدی تر باشند و کارکنان و ارباب رجوع را به استفاده از ماسک و دستکش الزام کنند.
وی با اشاره به اینکه بازارها در این شهرستان دایر هستند، افزود: تمامی اصناف برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کنند، در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

تاریخ انتشار مطلب:2020/10/22 - 9:13


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :