مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: طرح بزرگ آبرسانی به دیلم دشت باریکاب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، علی رضا بنیادی با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرایی طرح های آبرسانی به من بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک ادامه دارد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح بزرگ آبرسانی به دیلم دشت باریکاب بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک، افزود: این طرح در کم ترین زمان ممکن به بهره برداری می رسد.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک ادامه داد: این طرح با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان و با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال توسط شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در حال اجرا بوده و با اجرای آن 4 مخزن 50 مترمکعبی و 5 کیلومتر خط انتقال احداث می شود.

وی عنوان کرد: بیش از این نیز مرحله نخست طرح بزرگ آبرسانی به بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال اجرا و این طرح نیز با حضور مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان در روستای امیر سیف بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسیده بود

تاریخ انتشار مطلب:2020/08/27 - 8:21


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :