فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی روز خبرنگار را به فعالان رسانه ای تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری در متن پیام مهندس جهانگیری آمده است: ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی شهید سرافراز عرصه خبر است ، روزی به نام خبرنگار که فرصتی برای ارج گذاشتن به مقام کسانی است که پویایی جامعه با […]

فرماندار شهرستان اندیمشک در پیامی روز خبرنگار را به فعالان رسانه ای تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری در متن پیام مهندس جهانگیری آمده است:
۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی شهید سرافراز عرصه خبر است ، روزی به نام خبرنگار که فرصتی برای ارج گذاشتن به مقام کسانی است که پویایی جامعه با تلاش و پویایی آنها عجین شده است.
بی شک در عصر ارتباطات ، اصحاب رسانه مهمترین عامل تحرک هستند .خبرنگاری ، بی شک شغلی حساس است.هرجا خبرنگاران در اطلاع رسانی به خوبی نقش آفرینی کرده اند نشاط جامعه مضاعف شده است.
در شرایط حساس کنونی که جامعه اسلامی مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است نقش اصحاب رسانه در کمرنگ کردن این تلاش های دشمن بسیار مهم است.
به یقین اگر تلاش جمعی اصحاب رسانه برای استحکام همدلی و انسجام جامعه باشد و این تلاش ها با نقدهای سازنده و راهکارهای سازنده همراه باشد ، نه تنها معضلات و مشکلات حل می شوند بلکه همدلی ها برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ ، بیشتر و بهتر می شود.
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید صارمی ها ،از تلاش همه فعالان عرصه خبر تقدیر و تشکر می نمایم.
امید است همه اصحاب رسانه با تلاش مضاعف و همدلی بیشتر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

تاریخ انتشار مطلب:2020/08/08 - 7:27


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :