جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تردید در ذهن‌ها و قلب‌های جوانان است و فضای مجازی رویکرد جهادی می‌طلبد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تردید در ذهن‌ها و قلب‌های جوانان است و فضای مجازی رویکرد جهادی می‌طلبد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در جلسه ای که با فعالین فضای مجازی و اصحاب رسانه در فرمانداری اندیمشک برگزار شد، گفت: امروز استکبار، دنیای کفر و همه‌ی زورگویان عالم و دشمنان انقلاب اسلامی، هجمه سنگینی را با جنگ اقتصادی و تحریم والبته جنگ تبلیغاتی ، روانی ورسانه ای بر علیه ما به راه انداخته اند.

سید عطاله موسوی افزود: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد تردید در ذهن ها و قلب‌های جوانان است، که بوسیله آن بین نسل جوان کشور و ارزشهای  اولیه انقلاب اسلامی فاصله بیندازند و این هدف را با ایجاد شبهات مختلف وسیاه نمایی در فضای مجازی و رسانه‌ای دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افزایی موضوع بسیار مهمی است که باید به آن پرداخت، افزود: امروز بواسطه کرونا شرایط تغییر کرده و با توجه به تعطیلی اجتماعات، مساجد، مصلاهای نماز جمعه می‌بینیم اهمیت کار در فضای مجازی در جهت روشنگری وبصیرت افزایی به اوج خود رسیده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مطالعه در تاریخ گویای این واقعیت است که از صدر اسلام وتاریخ اسلام تاکنون دشمنان دین با ترفند‌های مختلف بدنبال ایجاد تردید در ذهن ها ودلهای مسلمین بوده اند که نمونه آن در جنگ صفین به وقوع پیوست و از طریق جنگ تبلیغاتی وایجاد تردید توسط عمروعاص ومعاویه صورت پذیرفت. لذا اکنون نیز آنچه مسلم است این که هدف دشمنان ضربه زدن به سرمایه اصلی کشورمان است که همان نسل جوان و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

وی افزود: انتظار از فعالان فضای مجازی وجوانان رسانه ای این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی وپیشرفت های حاصل شده به برکت انقلاب وخون پاک شهدا را با روشنگری مطلوب در فضای مجازی با قوت بیان کنند.

سید عطاله موسوی اضافه کرد: ما باید در فضای مجازی درمقابل استکبار جهانی هم دفاع و هم حمله کنیم، آمریکا و غرب باید در موضوعات مختلف پاسخگو باشند، باید در خصوص مشکلات متعدد به ویژه مشکلات اقتصادی که برای مردم ما بوجود آمده ودر قبال جنایت هایی که سال هاست علیه ملت ایران اسلامی و همه مظلومان عالم مرتکب شده و می شوند، پاسخگو باشند و این مطالبه گری باید توسط رسانه ها وفعلان فضای مجازی بازگو شود.

وی گفت: استکبار جهانی بدترین جنایات و ظلم ها را در قبال ملت ها انجام می دهند، اما چون امپراطوری رسانه ای در دست انها است بعضا قضیه طور دیگری دیده می شود و لذا یک رویکرد جهادی و کار مضاعف لازم است در فضای مجازی صورت گیرد. اما چقدر فضای کنونی جهان وظلم زورگویان عالم واستکبار برای مخاطبین تشریح شده است؟ و چقدر در این زمینه روشنگری شده است؟. فضای مجازی امروز رویکرد جهادی میطلبد و توسط جوانان عزیز وانقلابی حاضر در این عرصه، کارهای بزرگ ان شاءالله شدنی است.

وی افزود: آمریکا وجهان غرب اصلی ترین ناقض حقوق بشر است، ظلم هایی که در حق سیاهپوستان می شود،زانوهایی که برگردن مظلومان میگذارند ومانع نفس کشیدن رنگین پوستان می شوند و ده ها مورد دیگری که شاهد آن هستیم، موضوعاتی هستند که فعالین فضای مجازی ورسانه ای باید از استکبار مطالبه توضیح داشته باشند.

جانشین سپاه اندیمشک خطاب به جوانان حاضر در عرصه فضای مجازی و رسانه‌ای گفت: شما باید در جامعه امید‌آفرینی و البته مطالبه‌گری کنید، رصد لحظه‌ای فعالیت‌های دشمنان در فضای‌مجازی موضوع مهمی است که نباید از آن غافل شد و به طور دائم باید آماده بی‌اثر کردن نقشه‌های خبیثانه جهان کفر باشیم.

وی گفت: برکات نظام اسلامی را باید بیان کرد، اگر کار مثبتی انجام شد، بدانیم اولا به برکت انقلاب و نظام اسلامی و خون پاک ومطهر شهداست و در مرحله بعد از مسئولینی که به وظیفه خود به درستی عمل کرده‌اند نام برد در حالی که بعضا و در برخی  موارد که موفقیتی به دست می‌آید گفته می شود فلان مسئول کار کرده و اسمی از نظام وانقلاب اسلامی برده نمی شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: بالعکس گاهی اگر مشکلاتی وجود دارد و مسئولی به خوبی به وظیفه خودش عمل نکرده، این کوتاهی افراد را به پای نظام اسلامی می گذارند که نباید اینگونه باشد، چراکه این رویکرد ظلم به کشور وانقلاب اسلامی است، لذا توقع این است که همه رسانه ها وعزیزان فعال در فضای مجازی با تلاش جهادی در این عرصه ی با اهمیت نسبت به انعکاس پیشرفت ها وموفقیتهایی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده اند، اقدام وحق مطلب را آنگونه که هست بیان کنند.

تاریخ انتشار مطلب:2020/07/17 - 10:33


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :