فروریختن پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان عزیز یکی از تلخ‌ترین اتفاقات سال‌های گذشته بود! حادثه‌ای که در کنار غم از دست دادن این عزیزان، آسیب جدی به کسب‌وکار صدها تولیدکننده و فروشنده ساکن در این مجتمع زد و احداث دوباره این مجتمع و بازگشت رونق به این مجموعه یکی از مطالبات جدی از بنیاد […]

فروریختن پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان عزیز یکی از تلخ‌ترین اتفاقات سال‌های گذشته بود! حادثه‌ای که در کنار غم از دست دادن این عزیزان، آسیب جدی به کسب‌وکار صدها تولیدکننده و فروشنده ساکن در این مجتمع زد و احداث دوباره این مجتمع و بازگشت رونق به این مجموعه یکی از مطالبات جدی از بنیاد مستضعفان بود.

گزاره خبری: پس از طرح مباحث و موضوعات متعدد درباره احداث مجدد این ساختمان، بنیاد مستضعفان در دوره جدید خود به‌عنوان متصدی اصلی این مجموعه در راستای مطالبه عمومی و منافع مردم، ساخت ساختمان جدید را در دو بخش شمالی و جنوبی و در 15 طبقه آغاز کرد و حالا با سرعتی قابل‌توجه این پروژه در حال احداث است، پروژه‌ای که افتتاح مجدد آن می‌تواند کسب‌وکار صدها تولیدکننده را که روزهای سختی را در سال‌های اخیر پشت سر گذاشتند، بار دیگر رونق ببخشد!

نکته راهبردی: فکر می‌کنید رسانه‌های ضدانقلاب و جریان‌های معاند با این اقدام چگونه برخورد می‌کنند؟ این رسانه‌ها که همواره خود را متصدی منافع مردم جا زده‌اند در این میان چه خط خبری را دنبال می‌کنند؟ سؤالی که پاسخ آن را می‌توان در گزارش بی‌بی‌سی فارسی مشاهده کرد! «سولماز مهاجر» در مطلبی با عنوان «وقتی همه خواب بودیم، پلاسکو بالا رفت»، می‌نویسد: «باوجود اختلاف شهرداری و بنیاد مستضعفان بر سر مجوز ساخت پلاسکو، این ساختمان نیز همچون بسیاری دیگر از املاک متعلق به نهادهایی که به‌طور مستقیم زیر نظر رهبر ایران فعالیت می‌کنند، بدون طی مراحل قانونی و اداری معمول، در دست‌ساخت است.» این رسانه تلاش عجیبی می‌کند تا پرونده پلاسکو را که به شکل کاملاً قانونی در حال انجام است، وارونه جلوه دهد و توجه افکار عمومی از یک مسئله مثبت ملی را به یک جدال داخلی! و نماد قانون‌گریزی تبدیل کرده و منتسب این قانون‌گریزی را یک نهاد منتسب به رهبری معرفی کند!

بیژن سلطانی

بیژن سلطانی

منبع: سایت بصیرت

تاریخ انتشار مطلب:2020/04/25 - 1:23


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :