یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام محمد رضا حبیب پور مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام محمد رضا حبیب پور مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان در اندیمشک برگزار شد.
حجت الاسلام محمد رضا حبیب پور در یادواره شهدای انقلاب اسلامی که در مسجد امام حسین (ع) اندیمشک برگزار شد، گفت: امروز باید به خودمان ببالیم که تمام رفتارهای آمریکا واکنشی است به رفتارهای ما و این به منزله پیروزی برای ما بر دشمن است.
وی در بخش دیگری با اشاره به نظر برخی از نظریه پردازان آمریکایی، گفت: ما در گام اول انقلاب به کشورهایی که زیر سلطه و یوغ آمریکا بودند نشان دادیم که می ‌توانند از زیر این ظلم و ستم بیرون بیایند.
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان، افزود: در گام دوم انقلاب که جشن پیروزی چهل و یکمین سالگرد آن بود با موشک باران پایگاه عین الاسد نشان دادیم که میتوان به حیثیت غرب سیلی زد.
وی در بخش دیگری گفت: آمریکایی ها باور نمی کردند که از ما سیلی خورده اند و این تازه شروع کار بود و اگر ما این سیلی را به آمریکا نمی زدیم آنها جلوتر می آمدند.
حجت الاسلام محمد رضا حبیب پور با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی افزود: در زمان ستمشاهی محرومیت بیداد می کرد به نحوی که قابل قیاس با امروز نیست.
مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان خوزستان گفت: اگربه شهدا توسل کنیم، شهدا هم به شما نظر می کنند و به قلب های شما نور این شهدا تابیده خواهد شد.
مردم اندیمشک در دوران نبرد مردم علیه رژیم طاغوت و پس از آن در هشت سال دفاع مقدس، حضوری فعال داشته و نام خود را در تقویم انقلاب اسلامی با افتخار ثبت و ماندگار کرده‌اند.

تاریخ انتشار مطلب:2020/02/15 - 9:00


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :