چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحان شهرهای نبل والزهرا، در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد. حجت‌الاسلام  سید امیر میرعلایی در یادواره شهدای مدافع حرم نبل و الزهرا اظهار داشت: امروز ایران از یک نهال کوچک به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل شده است. وی گفت: تا صدام را خوب معرفی نکنیم نمی‌توان رشادت‌های رزمندگان را نشان […]

چهارمین یادواره بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحان شهرهای نبل والزهرا، در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد.

حجت‌الاسلام  سید امیر میرعلایی در یادواره شهدای مدافع حرم نبل و الزهرا اظهار داشت: امروز ایران از یک نهال کوچک به قدرت برتر منطقه‌ای تبدیل شده است.

وی گفت: تا صدام را خوب معرفی نکنیم نمی‌توان رشادت‌های رزمندگان را نشان داد، امروز نسل جدید نمی‌داند در جهبه‌های جنگ دوران دفاع مقدس چه گذشته است،  امروز برخی  متوجه نشده اند که آمریکا دشمن است و بعضی می‌گویند که شما دشمن سازی می‌کنید.

مدرس دانشگاه  بیان کرد: وظیفه ما این است از انقلاب اسلامی دفاع کنیم همان گونه که حضرت زهرا(س) از انقلابش دفاع کرد، درس دیگری که باید از سیره‌ی حضرت فاطمه (س) گرفت دشمن شناسی است، و باید راه‌های نفوذ دشمن را سد کنیم و در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری خود مشتی بر دهان دشمنان انقلاب وارد کنیم.

وی افزود: شهدا جانشان را فدای انقلاب و کشور کردند و ما باید یا حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح یک نماینده شایسته را انتخاب کنیم، نماینده‌ای که وکیل مردم باشد نه وکیل دولت، نماینده‌ای که گوشش به چشم آمریکا نباشد، نماینده‌ای که متصل به کانون قدرت و فساد نباشد تا انشاالله یک مجلس انقلابی داشته باشیم.

تاریخ انتشار مطلب:2020/01/29 - 23:39


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :