زنگ ایثار و شهادت صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان در اندیمشک نواخته شد. به گزارش خبرنگار اندیمشک جوان ، آئین نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت صبح امروز (چهارشنبه ۸ آبان) به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده […]

زنگ ایثار و شهادت صبح امروز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان در اندیمشک نواخته شد.

به گزارش خبرنگار اندیمشک جوان ، آئین نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت صبح امروز (چهارشنبه ۸ آبان) به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز دانش آموز با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان شهرستان اندیمشک در مدرسه شهید مجتبی بابایی زاده این شهرستان برگزار شد .
«حجت الاسلام قاسم بهرامیان» در این آئین ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: اصلاح اعتقادی، رفتاری و روابط از اصلاحات قرآنی هستند و اگر ما می خواهیم زندگی خود را به خوبی پیش ببریم باید این اصلاحات را داشته باشیم .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک تصریح کرد: انسان اول باید باور خود را درست کند و قطعا ما اگر امروز باور نداشتیم در این برنامه نیز حضور پیدا نمی کردیم و ما باید این باور خود را تقویت کنیم .
وی با تاکید بر لزوم وجود اعتقادات ابراز کرد: شما جوانان شیعه باید شاخه و ریشه خود را تقویت و محکم کنید تا به راحتی شکسته نشوند و این خود یک باور اعتقادی است .
حجت الاسلام بهرامیان عنوان کرد: دانش آموزان باید با اصلاح رفتاری و افکاری، خود را به خانواده، دوستان و دیگر افراد جامعه نشان دهند .
تاریخ انتشار مطلب:2019/10/31 - 10:18


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :