مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کیهانی با حضور بر سر مزار یاد و خاطره او را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیمشک جوان ، اقشار مختلف مردم شهرستان اندیمشک به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کیهانی با حضور بر سر مزار این […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اندیمشک جوان ، اقشار مختلف مردم شهرستان اندیمشک به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد کیهانی با حضور بر سر مزار این شهید والامقام ضمن ادای احترام، قرائت فاتحه و گلباران با او تجدید میثاق کردند.
«حسن دهقان» اظهار کرد: روحانی شهید محمد کیهانی شخصیتی دوست داشتنی، مومن و از چهره های شاخص شهرستان یکهزار شهید اندیمشک بود که از دوران نوجوانی در مساجد و پایگاه های بسیج حضور داشت و در برنامه های فرهنگی همکاری و شرکت می کرد.
مدیر کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان اندیمشک و رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه هر چه زمان می گذشت حضور شهید کیهانی چشمگیرتر و فعالیت های او بیشتر می شد تصریح کرد: شهید کیهانی با تمام توان و همزمان در چندین مسجد کار فرهنگی انجام می داد و او بسیجی مخلص، بی ریا، توانمند و پیرو واقعی ولایت بود.
طلبه شهید مدافع حرم محمد کیهانی در تاریخ ۹ آبان ۱۳۹۵ در منطقه سه هزار واقع در جنوب غرب حلب به دست تک تیرانداز داعش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
شهید کیهانی متولد سال ۵۷، دارای سه فرزند پسر و ششمین شهید مدافع حرم شهرستان اندیمشک است.
تاریخ انتشار مطلب:2019/11/01 - 10:05


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :