سرهنگ شهبازی از آمادگی کامل پلیس در ارائه خدمات انتظامی و تامین امنیت صددرصدی زائران راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در اندیمشک خبر داد. «سرهنگ امیرعباس شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مهم اندیمشک در شمال استان خوزستان و عبور زائران راهپیمایی اربعین […]

سرهنگ شهبازی از آمادگی کامل پلیس در ارائه خدمات انتظامی و تامین امنیت صددرصدی زائران راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در اندیمشک خبر داد.

«سرهنگ امیرعباس شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و مهم اندیمشک در شمال استان خوزستان و عبور زائران راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از اندیمشک، برنامه ریزی لازم برای تامین امنیت صددرصدی هموطنان اتخاذ و به مرحله اجرا درآمده است.
فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: تمام جاده های برون شهری تحت رصد دقیق اطلاعاتی قرار داشته و تیم های گشت محسوس و نامحسوس اوضاع امنیتی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را زیر نظر دارند.
وی با قدردانی از تعامل و مشارکت همه مسئولان شهرستان، نیروهای نظامی ارتش و سپاه در شهرستان اندیمشک با پلیس خاطر نشان کرد: این همدلی و همکاری موجب افزایش امنیت شده است.
سرهنگ شهبازی در پایان یادآور شد: زائران در طول مسیر به توصیه ها و هشدارهای دستگاه های ذیربط و به خصوص ماموران انتظامی توجه کنند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به اطلاع پلیس برسانند.

تاریخ انتشار مطلب:2019/10/09 - 10:11


تمامی حقوق این وبگاه متعلق به پایگاه خبری اندیمشک جوان می باشد :